U wilt graag zo goed mogelijk geholpen en begeleid worden tijdens een wensrit. Ook WensAmbulance Brabant vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Maar stel: u bent ontevreden of, sterker nog, u hebt een klacht over de manier waarop u behandeld bent, over afspraken die niet nagekomen zijn, over onjuiste of onvolledige informatie. Laat het ons weten! Dan kunnen we er iets aan doen en zorgen voor verbetering. WensAmbulance Brabant heeft dit vastgelegd in de Klachtenregeling WensAmbulance Brabant.
Klachtenbehandeling
Voordat u een klacht bij de klachtencommissie kunt indienen, dient u uiteraard te proberen zelf het probleem op te lossen met de Dagelijkse Leiding van WensAmbulance Brabant. Leidt dit gesprek niet tot een oplossing, dan kunt u altijd schriftelijk een klacht indienen bij de klachtencommissie van de Stichting WensAmbulance Brabant.
Contactgegevens Dagelijkse Leiding
De Dagelijkse Leiding is bereikbaar via info@wensambulancebrabant.nl of telefonisch via 06 13 57 28 83 (7 dagen per week bereikbaar).
Per post zijn wij bereikbaar op het adres:
Dagelijkse Leiding WensAmbulance Brabant
De Vest 76 b
5555 XP Valkenswaard
Contactgegevens klachtencommissie
De klachtencommissie is bereikbaar per post op het adres:
Stichting WensAmbulance Brabant t.a.v. het secretariaat klachtencommissie
Adriaen Poirterslaan 10
5582 EP Waalre
Of per email: klachtencommissie@wensambulancebrabant.nl